static014
static014
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Slipknot (slipknottol)
 
TIKK - TAKK
 
dumcsizzunk!!!!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
PUNKS NOT DEAD
 
Resident evil 1

Resident evil 1.

  2004.09.14. 11:45
Egy titkos kísérlet...egy halálos vírus...egy végzetes hiba. A fergetegesen népszerű videó-játék sorozat alapján készült Resident Evil című film akcióval teli thriller: a Jó és a Rossz küzdelme, az ember és a számítógép mérkőzése, az élők harca a Nem-Holtak ellen. Valami szörnyűség lappang a Kaptárban, abban az óriási, földalatti genetikai kísérleti üzemben, amelyet az Umbrella Corporation, ez a biológiai beavatkozásokkal és génsebészettel foglalkozó, személytelen nagyvállalat irányít. Halálos vírus üti fel a fejét az üzemben és válaszlépésként a Vörös Királynő - azaz a Kaptárt irányító és felügyelő óriási szuper-komputer - szigorú zárlatot rendel el, nehogy a vírus kiszabaduljon. Ezzel az intézkedéssel egyúttal az összes bent rekedt dolgozót is halálra ítéli. Alice (MILLA JOVOVICH) és Rain (MICHELLE RODRIGUEZ) feladata, hogy kommandós társaik élén izolálják a vírust, amely elpusztította az Umbrella teljes kutatói gárdáját. A team azonban hamarosan érdekes felfedezést tesz: a dolgozók... valójában... igazán... nem is... halottak. Ők most a kielégíthetetlen étvágyú, ragadozó Nem-Holtak, akik a Kaptárban ólálkodnak. Egyetlen harapásukkal vagy karmolásukkal a Nem-Holtak fertőzést okoznak, s ami még ennél is rosszabb, áldozatukat is Nem-Holttá változtatják. Három óra áll Alice és csapata rendelkezésére, hogy teljesítsék küldetésüket, még mielőtt a vírus elszabadulna és az egész Földet fenyegetné. Hogy eljussanak a Vörös Királynőhöz, egy sor, egyre rémítőbb akadályon kell átverekedniük magukat a Kaptár útvesztőjében. Majd egy óriási teremben kiállított egyedek láttán Alice szembesül az Umbrella ördögi kísérleteinek szörnyű hatásával. Rövidesen világossá válik előtte, hogy ezek az emberi lények az Umbrella legutóbbi, félresiklott projektje nyomán, a T-vírus szörnyűséges eredményeként jöttek létre... Az eredetileg az öregedés megakadályozására és idegi eredetű betegségek leküzdésére tervezett T-vírus halott sejtek újraélesztésére képes. Alice rájön, hogy egy ismeretlen szabotőr ellopta, és a Kaptár levegőjébe juttatta a vírust. Ezért tört ki a vírusfertőzés. Ki tehette ezt, és miért? Az óriás-komputerrel szembesülve Rain követeli, hogy az vezesse őket a felszínre. A Vörös Királynő beleegyezik ugyan, de ragaszkodik ahhoz, hogy senki a már megfertőzöttek közül ne menekülhessen ki. Hacsak, nem sikerül előbb Antivírust találni. Útjukban áll az egyik kísérlet eredményeként létrejött genetikai mutáció, a "Licker"-ként ismert gonosz lény, aki mindannyiuk pusztulására tör. A Licker ereje minden egyes áldozata megölésével tovább nő, és ez a team munkáját még veszélyesebbé teszi: ez élet-halál küzdelem. Legyőzi-e a team a Vörös Királynőt és időben megtalálja-e az Antivírust? Vagy arra vannak kárhoztatva, hogy visszaforduljanak? Lesz-e túlélő, s ha igen, vajon ki menekül meg élve az ördögi Kaptárból? A PRODUKCIÓRÓL A Resident Evil című filmet három kategóriába is sorolhatjuk egyszerre: akció, horror és thriller. A film a Capcom, azaz a számítógépes játékokat gyártó, e téren az egész világon vezető cég által készített, rendkívül népszerű videó-játék sorozat alapján készült. A Capcom Resident Evil című játék-sorozatának első része 1996-ban jelent meg, 1998-ban két újabb részt, majd 2000-ben ismét egy újabb folytatást dobtak piacra. Ez a díjnyertes, óriási sikernek számító bestseller sorozat eddig több mint 16 millió példányban kelt el világszerte és több mint 600 millió dollár bevételt hozott. A film a Németországban 20 éve vezető szerepet játszó produkciós és forgalmazó vállalat, a Constantin Film produkciójában készült. Írta és rendezte Paul W.S. Anderson, a producer Bernd Eichinger. A filmet Németországban forgatták, Berlinben és környékén, illetve a Kelet-Berlin egyik elővárosában, Adlershofban lévő Studio Berlin helyiségeiben felépített díszletek között. BESZÉLGETÉS A FILM ALKOTÓIVAL "Mindig szerettem volna egy olyan igazán rémítő filmet csinálni!" - mondja Bernd Eichinger producer. "Amikor az irodában azon kaptam a munkatársaimat, hogy a piacon éppen akkor megjelent Resident Evil játékot játsszák, azonnal megláttam benne a megfilmesítés lehetőségét. Nem csöpögött a vértől és nem volt benne túl sok erőszak - éppen csak rémítő volt játszani! Ha ezt a jellegét sikerül átmenteni a filmvászonra, akkor biztos a siker." A jogok megszerzése érdekében Japánba utaztak, a Capcom székhelyére. "Be akartuk nekik bizonyítani, hogy tökéletesen értjük a játék lényegét és képesek leszünk a sikeres játékból óriási nemzetközi filmsikert kovácsolni." - folytatja Eichinger. "Megígértem, hogy nagyon komolyan vesszük a koncepciójukat és rendszeresen kikérjük a véleményüket. A fő ok, amiért győzni tudtunk a jogokért folytatott erős versenyben Hollywood ellen, azt hiszem az, hogy a Constantin független vállalat. Mi gyorsan hozunk döntéseket és a Capcom hasonló gyorsasággal döntött: a filmesítés joga 1997-ben a miénk lett." Az igazi feladat ekkor körvonalazódott: a világ egyik legnépszerűbb videó-játékát kellett úgy átültetni filmre, hogy a film izgalmas, felkavaró és félelmet ébresztő élmény legyen. "A probléma lényege az, hogy hogyan érhetjük el az interaktív játék során megtapasztalt rettenetnek ugyanezt az élményét a film nézőinél, akik az interaktív elemtől tulajdonképpen meg vannak fosztva." - mondja Eichinger. "A válasz erre csak az lehetett, hogy nem a játékot utánoztuk az utolsó részletig, hanem sokkoló hatást, a borzalom érzését váltottuk ki, amint azt a játék is teszi." Eichinger szinte véletlenül talált rá a forgatókönyvíróra. Paul W.S. Anderson amikor a film ötletéről hallott, már ismerte és nagy élvezettel játszotta a videó-játékot,. A forgatókönyv, amit letett az asztalra, tökéletesen találkozott Eichinger elképzelésével. "Anderson friss szemmel, újszerű módon kombinálta a játék egyes elemeit, hogy a meglepetést és a feszültséget a végsőkig fokozza." - mondja Eichinger. "Olyan filmet akartam, amely tiszteletben tartja az eredeti játékot - épít rá és beváltja a hozzá fűzött reményeket." - mondja Anderson. "Hogy egy sztori rémítő és izgalmas legyen, ahhoz kiszámíthatatlannak kell lennie. A váratlanság feszültsége csak akkor marad fenn, ha a néző nem tudja előre, például, a játék ismerete alapján, hogy melyik szereplő marad életben vagy hal meg. Ezért döntöttem úgy, hogy új szereplőket iktatok be - ez ráadásul illik a játék szelleméhez is, hiszen az is folyamatosan új szereplőkkel és helyszínekkel bővül." A most producerként működő Jeremy Bolt, az eddigi egyetlen sikeres videó-játék adaptációnál, a Mortal Kombat- ua című filmnél is alkotótársa volt Andersonnak. "A legfontosabb, amit akkor megtanultunk, hogy lehet a játék szabályait bővíteni, érdekesebbé tenni, csak egy dolgot nem szabad megtenni: megszegni ezeket a szabályokat." - mondja Bolt. Anderson így magyarázza a koncepciót: "Ez a film a régen várt magyarázat egyrészt a játékot játszóknak, akik a rémítő mechanizmusokat és eszközöket maguk használják, másrészt azoknak is, akik azelőtt sose hallottak róla." A játékból átkerült a filmbe az Umbrella Corporation, az erdei ház, a titkos labor, a földalatti vasút és a T-vírus elszabadulása. S persze ismert figurák is, így a Nem-Holtak, a "Licker", a Varjak és a játék rajongóinak első számú kedvencei, a Zombie Kutyák. De Anderson a saját keze nyomát is rajta hagyta a sztorin. Kedvenceként szereti Lewis Carroll irodalmi remekműveit és érdekesnek találta a könyvek és a játék szerkezete közti hasonlóságot. Alice kalandjai Csodaországban vagy a tükörrel, szintén egy hősnőről szólnak, aki szokatlan utazásra indul a föld alatt és furcsa dolgokkal találkozik. Anderson gondolattársítása révén szerepel tehát a történetben az Alice név, a Tükör Ház, a sakk motívum és a Vörös Királynő elnevezésű komputer. "Határozottan az volt a célom, hogy inkább ijesztő legyen a film, mintsem - naturálisan megjelenített, véres képek segítségével - visszataszító. Ha a hangulat mindvégig sötét árnyak baljós jelenlétét sugallja és állandóan feszültséggel teli, ennél nincs jobb módszer arra, hogy a közönség sikítson és vibráljanak az idegei." - mondja Anderson. A FILM, MINT LÁTVÁNY EGY SZIPPANTÁS FRISS RÉMÜLETBŐL! "A Resident Evil játékhoz való hűség érdekében hasonló színeket használtunk." - mondja Anderson, ezúttal rendezői minőségében. "A zöld és a kék árnyalatai hivatottak kifejezni a film érzésvilágát, általános hangulatát, de a látvány változik, ahogy a történet előrehalad. A Kaptár képe a szerencsétlenség előtt, és után, s végül amikor a vész-világítás fényei is kialszanak: ez az a három, különböző atmoszférájú rész, amelyeket nagyon megfontoltan úgy terveztünk meg, hogy következetesen egyre erőteljesebb, egyre rémítőbb legyen a látvány." A film egyedülálló látványának megteremtésében David Johnson operatőr volt Anderson segítségére. "Én a látvány egészére a "Baljós Fényű Ipari" jelzőt mondanám, míg Anderson a világítás stílusát inkább "Krémszerű"-nek nevezi. Az én elsődleges élményem a videó-játék közben a dermesztő magány volt és ezt az érzést akartam a látvánnyal kifejezni: ezért világítok meg valóban nagyon sötét folyosókat úgy, hogy sehol semmiféle árnyék nem vetül, mert ez az abszolút elszigeteltség érzését a végsőkig fokozza." Johnson szorosan együttműködött Richard Bridgland látványtervezővel a világítási effektek kidolgozásában. Néhány külső helyszíntől eltekintve, a film nagy részét a Studio Adlershof-ban épített díszletek között forgatták. Johnson és Bridgland előre elhelyezte az összes fényforrást, éspedig úgy, hogy azok a látvány egészének is szerves részét képezték. "A kedvencem az a jelenet, amikor a "One" nevű szereplőt lézerrel kockákra vágják a Vörös Királynő hosszú folyosóján: a tükrök által visszavert és szétszórt fehér fények és a kék lézer-sugár kontrasztja a világítás és a látvány briliáns összhangja." - mondja Johnson. Richard Bridgland látványtervező japán építészek munkáiból merített ihletet, akik kizárólag beton hasábokkal alkotnak hihetetlenül gyönyörű tereket. "Mindezt üveggel és acéllal kombinálva, a látvány határozott és szerves textúrát nyer, s erőteljes esztétikai hatást fejt ki. A Tükör Ház és a Kaptár közötti földalatti vasút állomásának helyszínét keresve bukkantunk rá Berlinben az U-bahn "Reichstag" megállójára. Ezt csak 2004-ben adják majd át a forgalomnak, s most olyan, mint egy óriási, üres beton-doboz. Alig akartunk hinni a szemünknek: mintha kifejezetten nekünk építettek volna egy 5 millió dolláros díszletet." - mondja Bridgland. "A videó-játékban fontos szerepe van annak, hogy a játékos újra és újra sötét sarkokhoz vagy árnyékba burkolódzó helyekhez érkezik, és nem látja előre, hogy mi vár rá az út során. Ezt az érzést én is fel akartam kelteni és ezért van az egésznek labirintus-jellege. Bár némelyik folyosó halálosan nyílegyenesnek tűnhet - ami egyébként üveggel és tükrökkel elért optikai illúzió -, mindig érezhető valamilyen dezorientáló, összezavaró hatás is." - mondja Bridgland. Bridgland nem csak a látványt tervezte, hanem a jelmezeket is. "Rendkívüli érzés a két feladat együtt, de a színházi-, tánc- és operai múltam sokat segített. Fontosnak tartottam, hogy a videó-játék stílusában gondolkozzunk, de új s ugyanakkor abszolút hiteles dolgokat is alkossunk." - mondja. Alice piros ruháját Jean Paul Gaultier egyik kreációja ihlette. A kommandósok egyenruhája fekete, de egyéni részletekkel. A főszereplők jelmezéből öt-öt darab készült, így nyugodtan szaggathatták az akrobatikus jelenetek hevében. A NEM-HOLTAK-RÓL Anderson kezdettől fogva tudta, hogy a Nem-Holtakat újra "kitalálni" nagy kihívás lesz. "Ma más a helyzet, mint húsz évvel ezelőtt, amikor az ilyen filmek csöpögtek a vértől." - mondja. "Hátborzongató és rémítő, de nem durván visszataszító hatást akartunk, s ehhez új koncepció kellett." Az Animated Extras International vállalat a speciális effektek elismert szakértője. "Teljes realizmus - ez volt a jelszavunk." - mondja Pauline Fowler, a cég munkatársa. "A T-vírust vizuálisan is meg akartuk jeleníteni, hiszen belélegzik, átmegy a szervezeten, majd a szemen, orron, szájon át távozik. Orvosi könyveket tanulmányoztunk, hogy valami olyat találjunk ki, ami nem a hagyományos rothadó hús, hanem a bőrt szinte felfaló, valódi élő organizmus. Ezek az elpusztított felületek például az ujjhegyen, de mindig nagyjából azonos testrészeken fordulnak elő, ezért ötven statisztát kellett megfelelően 'kialakítani'. Azt akartuk, hogy a Nem-Holtak kifejezetten betegnek tűnjenek: lomha, verejtékező, begennyedt szemű alakok, akikben valahol mélyen még rejtőzik az emberinek egy szikrája, de nyilvánvalóan valami szörnyűség történik velük." - magyarázza Fowler. Érdekesség, hogy Anderson koreográfusokat alkalmazott, a mozgások gördülékeny stílusának érdekében. "A legkisebb lehetőségét is ki akartam küszöbölni annak, hogy a Nem-Holtak nevetségesnek hassanak, mint ahogy a zombie filmekben ez oly gyakran megesik." - mondja Anderson. "Minden helyszín, ahol a Nem-Holtak előfordulnak, rendkívül klausztrofóbiás - így válnak tehát igazán rémítővé. Aki össze van zárva velük és nem tud menekülni, az biztos, hogy előbb-utóbb pánikba esik." Eric Mabius így emlékszik ezekre a jelenetekre: "Őszintén szólva nem is szerepet játszottam, hanem egész egyszerűen halálra voltam rémülve. Szinte átléptük a határt fantázia és fojtogató valóság között, és a helyszín kemény realizmusa mindannyiunkat feldúlt." A HELYSZÍNEKRŐL - HOL VAN A KAPTÁR? A Resident Evil 11 hetes forgatását 2001. március 5-én kezdték, Kelet-Berlinben, az Adlershof Studio-ban, valamint a berlini földalatti �Reichstag" megállójában, a Landsberger Allee-n, a Krampnitz Laktanyában és a Lindstedt kastélyban. "Lettországtól Ukrajnáig, Nagy-Britanniától Németországig számtalan beton bunkert végignéztünk, de mindegyik túlzottan II.világháborús volt." - mondja Jeremy Bolt producer. "A �Reichstag" megálló döntötte el végleg, hogy Berlinben csináljuk meg a filmet, habár néhány kellék Londonban, a Shepperton Studios-ban készült." - teszi hozzá. Anderson így mesél munkamódszeréről: "Amikor írom a forgatókönyvet, már van elképzelésem a képi formáról is, az utómunkák során pedig a dolgok már csak bizonyos fokig módosíthatók. De ténylegesen alkotni az adott helyen, az adott pillanatban szeretek legjobban. Minden nap kész tervvel a fejemben megyek a forgatásra, tudva, hogy másodpercek kérdése, és a terv szerte fog foszlani. Ez nagy stressz és talán őrültség is, mégis szinte izgató és hihetetlen energiát kölcsönöz." "Anderson alaposan felkészül. Nyitott a színészek ötleteire, de nagyon gyorsan el is dönti, hogy azt jónak vagy rossznak tartja. Az a szavajárása, hogy �Nem az én seregemben!" ha ez elhangzik, mindenki tudja, hogy az ötlet végérvényesen el van vetve." - mondja Martin Crewes. A színészek kommandós kiképzésen vettek részt. Butler, az oktató, egykor a tengerészetnél szolgált, de nem ez az első filmje. Thai ökölvívás és aerobic, karate rúgások zenére, hegymászó-fal a felfüggesztő drótok megszokásához, torna-gyakorlatok és küzdősportok - mind-mind részét képezik a fizikai felkészítésnek. Milla Jovovich csuromvizesen harcol, Colin Salmon-nak egy vezér technikáit, Martin Crewes-nak, akit a földalatti vonatból hajítanak ki, "saját" látványos halál-jelenetét kell jól kidolgoznia, és minden színésznek megvan a maga feladata. "A közönség ma már nem fogadja el a dublőr közreműködését, mert az izgalom csak akkor valódi, ha a néző és a színész együtt vesznek részt a jelenetben." - mondja Milla Jovovich. S ebben a filmben dublőr egyáltalán nem is szerepel. A LICKER-RŐL "A Licker a játék rajongói számára meghatározó pont. Vér csöpög a mennyezetről, felnézel és látod, ahogy ott mászik fejjel lefelé ez a groteszk lény, veszedelmesen hosszú nyelve kilóg és rád szegezi félelmetesen átható pillantását. Tudtam, hogy ha sikerül ilyen hatású képet varázsolni a képernyőre, az nemcsak a film nagy pillanata lesz, hanem tisztelgés is a játék előtt." - mondja a rendező. A földalatti megállójában zajló Licker-jelenet animatronikus speciális effektek és számítógépes grafika kombinációjával készült. Emellett az Animated Extras számos bábut épített, különböző méretekben, hogy a több mint 2.5 méter hosszú, s csaknem 1.5 méter magas szörnyet többféleképpen is megjelenítse - premier plán képek, a szörnyű állkapcsok, a fémfalakat összeroppantó mancsok, stb. Szárított kellék-vér és latex keverékéből készült a nyers hús textúráját idéző izomzat és 30 liter sebészeti zselét használtak el, hogy minél organikusabb legyen a kinézete. Habár készült egy nyelv latexből, ez digitális eszközökkel kiegészítve éri el azt a rémítő hatást, amit a játék ismerői elvárhatnak. A ZOMBIE KUTYÁKRÓL Az Animated Extras gondoskodott a játék másik kedvenc eleméről, a Zombie Kutyákról. "Ha igazi állatokról van szó, az animatronika nem a legjobb megoldás." - mondja Fowler. Így aztán idomított Dobermannokkal dolgoztak: olyan kellék "burkolat" volt rájuk téve, hogy egy élve megnyúzott állat benyomását keltsék. A szemek körül alkalmazott számítógépes grafika tette teljessé az illúziót. A számítógépes grafikát és a vizuális effekteket a szakmában veteránnak számító Richard Yuricich koordinálta. A kulcs-fontosságú vizuális effektek számítógépen készültek. "Mégis úgy éreztük, hogy az effekteket a lehető legnagyobb mértékben fizikai valójukban kell alkalmaznunk, mert az igazi rémület érzését csak így kelthetik fel. Millát például csak egy védőüveg választja el a kutyáktól, s más problémákat is igyekeztem egyszerűen megoldani, ahelyett, hogy méregdrága digitális utómunkákra támaszkodtam volna." - mondja Yuricich. A LÉZER TEREMRŐL Yuricich elgondolására a legjobb példa az, ahogy One halálát megjelenítik. One, miután lézerrel feldarabolták, kockákra hullik szét. "Megcsinálhattuk volna három-dimenziós (3D) digitális animáció segítségével is, de úgy éreztem, hogy a hatás óriási mértékben közvetlenebb és spontánabb lesz, ha kipróbált fotográfiai technikákat alkalmazunk. �Másolat" készült a színész testéről az adott testhelyzetben, ezt kockákra vágtuk. A kockákat elektromágnes tartotta össze, majd az adott pillanatban az áramot kikapcsoltuk és a test darabokra hullott. Az egészet tükörben visszatükröződve látjuk: egyszerű, meglepően hatásos és rendkívül megrázó jelenet." - mondja Yuricich. "Mindegy, hogy a csoda-technológiák és szerkentyűk mekkora választéka áll a rendelkezésünkre, egy film csak a néző forgatókönyvbe vetett hitétől és a színészi játéktól lesz igazán film." - mondja Anderson. "Ezért hat úgy a Resident Evil, mint egy szippantásnyi friss rémület." A VÖRÖS KIRÁLYNŐRŐL A Vörös Királynő úgy készült, hogy egy átlátszó dobozon álló, 8 éves kislányról csináltak felvételeket, majd a dobozt digitálisan eltávolították a képről és a kislány képét beszkennelték a számítógépbe, ahol három-dimenzióssá animálták és úgy manipulálták, hogy az eredmény a filmben látható hologram. "A Vörös Királynő valódi emberi elemek és egy fényből készült 3D személy kombinációja." - mondja Jeremy Bolt. szereplők: Milla Jovovich ... Alice/Janus Prospero Michelle Rodriguez ... Rain Ocampo Eric Mabius ... Matt Addison James Purefoy ... Spencer Parks Martin Crewes ... Chad Kaplan Pasquale Aleardi ... J.D. Salinas Colin Salmon ... James 'One' Shade Heike Makatsch ... Dr. Lisa Addison Liz May Brice ... Medika Jaymes Butler ... Clarence Michaela Dicker ... Vörös Királynő Stephen Billington ... Mr. Fehér Anna Bolt ... Dr. Zöld Joseph May ... Dr. Kék Marc Logan-Black ... Kommandós 2.

 
kedvenc linkjeim
 
WAYNE STATIC
Informácio a cikkeknél
 
Naptár
2024. Június
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Gyürük ura cikk
Cikkeknél több informáciot találsz!
 
Halál ora
Indulás: 2004-09-12
 
Slipknot
 
ÁLLJ
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?